Честит Рожден Ден, скъпи Съпруже




Малко закъснях с публикацията за тази торта,която направих за 32-рия рождения ден на съпруга ми,които беше на 8.март.2010 г.



Много мислих с каква торта да изненадам мъжа ми за Р.Д. исках да е нещо интересно ,щуро и не традиционно. Тогава една приятелка ми даде прочутата идея.
Cеднах и доста мислих върху изпълнението на тортата,какви блатове ,кремове и декорация да използвам. Реших да изпека 3 пандишпанови блата-2 кафяви и 1 бял,които разделих на по 2 по- тънки. Използвах 2 еднакви купи възможно най-големите които имам.На дъното сложих белия блат ,които намазах с кафяв "instant"пудинг,отгоре намазах обилно със сметана и посипах със замразени малини,които предварително бях поръсила със захар. Сложих кафявия блат,сиропирах го със сока ,който си отпуснаха малините.Отново намазах със сметана и посипах малини,накрая завърших с втория кафяв блат. И така напълних двете купи.След като стегнаха в хладилника ги обърнах върху подложка която направих.Декорацията е от фондан.
Не мога да опиша удовлетворението ми,след като видях радостта на съпруга ми от изненадата която му спретнах,а и реакцията на всичките приятели които присъстваха на празненството.

0 коментара:

Публикуване на коментар